Diorama de les expedicions científiques del s.XIX fins inicis del s.XX. | Meteomuseum

Diorama de les expedicions científiques del s.XIX fins inicis del s.XX

• Diorama que recrea un observatori de finals del segle XIX amb instruments originals de l’època. Tots els instruments funcionen. En el diorama també hi ha la recreació del campament d’un explorador de l’època amb alguns objectes originals del seu ús quotidià que també funcionen. La indumentària de l’explorador és original de l’època.Es mostren alguns dels instruments, aparells i documents més singulars de l’època. La resta d’instruments es poden consultar en al mateix grup d’instruments al que pertanyen en aquest espai web.